Friday, October 9, 2009

Thank God it's Friday!




Äntligen helg!

Ytterligare en tenta är avklarad och nu dröjer det mer än en hel månad innan nästa knackar på dörren. Skönt att få andas litegrann mellan varven.
Denna helg bjuder på middag och vin med väninnor ikväll, och bowling och efterföljande fotbollstittande hemma hos oss på lördagen med ett stort gäng vänner. Fotbollen hade jag personligen kunnat hoppa över, men det blir förmodligen så att jag sitter och hejar i soffan på lördag ändå!

Jag önskar er alla en trevlig helg!



The weekend is finally here!

I am now able to check another exam off of my list, and the next one isn't for another month. It's nice to be able to catch my breath inbetween exams.
This weekend I'll be enjoying dinner and wine with my girlfriends for tonight, and on saturday I'll be bowling and watching a big soccergame (sweden vs. denmark) at our place with a big group of friends. For me personally, I could skip the game, but will probably end up cheering in the sofa as everyone else!

I hope you'll all get a lovely weekend!

3 comments:

  1. Ha en go' helg! Och heja Sverige (ska själv på fest imorgon så det blir inget fotbollshäng i soffan)!

    ReplyDelete
  2. Låter som en härlig helg!! Jag ska mina föräldrar på middag så de blir mysigt..skönt att du avverkat tentan då kan du ta de lite lugnare ett tag iaf..samla ny kraft för nästa..jo jag är i gbg varje v så vi kan väl ses fram över, vore kul,,alltid trevligt att träffa nya människor o bekantskaper o särskilt när man delar samma stora intresse-INREDNING-färg-form...önskar dig ett riktigt skön helg,,,tack för din fina kommentar..kram E

    ReplyDelete